Hoi, ik heb hier een account aangemaakt om hopelijk wat informatie en advies te krijgen over mijn 2009 Coupe Siii A, het is mijn allereerste auto en ik heb hem nu ongeveer 2 jaar. Ik ben over het algemeen vrij nieuw met auto's, maar ik vind deze auto echt heel leuk.
Ik heb hem onlangs laten keuren voor de APK en hij is afgekeurd, er moet behoorlijk wat werk aan gebeuren om hem APK-conform te maken. Ik zal gewoon de volledige grote gebreken posten voor iedereen die ze misschien begrijpt, ongeveer € 1,5-2.000+ om alles te repareren.
Bedankt voor het lezen!
-Jack
Ik heb hem onlangs laten keuren voor de APK en hij is afgekeurd, er moet behoorlijk wat werk aan gebeuren om hem APK-conform te maken. Ik zal gewoon de volledige grote gebreken posten voor iedereen die ze misschien begrijpt, ongeveer € 1,5-2.000+ om alles te repareren.
- Lambdawaarde uitlaat na 2e stationaire toerental buiten gespecificeerde limieten (8.2.1.2 (c))
- Lambdawaarde uitlaat na 2e stationaire toerental buiten gespecificeerde limieten (8.2.1.2 (c))
- Uitlaatgeluid is duidelijk hoger dan dat van een vergelijkbaar voertuig uitgerust met een standaard geluiddemper in gemiddelde staat (8.1.1 (a))
- Uitlaat heeft een grote lekkage van uitlaatgassen (6.1.2 (a))
- Parkeerrem heeft onvoldoende reservebeweging (1.1.2 (a))
- Schokdemper voorzijde Rechts heeft verwaarloosbaar dempend effect (5.3.2 (d))
Er is ook een behoorlijk lange lijst met kleine gebreken.
Bedankt voor het lezen!
-Jack